پاک کردن لکه خودکار از دیوار

پاک کردن لکه جوهر خودکار با آن که روش های مختلفی برای پاک کردن لکه جوهر از روی دیوار وجود دارد، جالب است بدانید که به راحتی می توانید با کمی الکل سفید، لکه های خودکار را از روی دیوار پاک کنید. به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده است که با دیدن نقاشی های کودک تان روی دیوار که در یک چشم به هم زدن کشیده، شوکه شده و راه های مختلف را برای پاک کردن آن امتحان کرده باشید. برای بر طرف کردن اثر انگشت بچه و لکه های روی دیوار، یک سیب زمینی را نصف کنید و چندین بار نصف سیب زمینی را روی دیوار بمالید و سپس با یک اسفنج جای لکه را پاک کنید. ۵ – پارچه سفید را به الکل آغشته کنید و روی لکه بمالید هر بار از قسمت های تمیز پارچه استفاده کنید و تا محو کامل لکه جوهر به این کار ادامه دهید.

شما همچنین می توانید برای پاک کردن خطوط مداد رنگی روی دیوار گچی، مقداری جوش شیرین را درون آب حل کنید و با پنبه روی خطوط بکشید تا تمیز شود. در تمام خانه ها کودکان روی دیوارها نقاشی می کنند و یکی از بزرگترین دغدغه های هر پدر و مادری پاک کردن لکه خودکار از دیوار است. پاک کردن لکه مداد، مداد شمعی، جوهر خودکار و لکه های اثر انگشت روی دیوار های خانه یکی از مشکلات همیشگی کدبانوهای خانه است. در ادامه این مطلب سعی داریم تا برای پاک کردن لکه خودکار ، مداد شمعی و مداد رنگی راه کارهایی را به شما پیشنهاد کنیم:. پاک کردن جای انگشت های آلوده در خانه بسیار اتفاق می افتد که جای انگشت بچه ها یا گاهی بزرگ ترها روی دیوار بماند.

۱ – پنبه را به کمی الکل سفید آغشته کنید البته آن را آن قدر خیس نکنید که از آن بچکد و از خودش لکه ای باقی بگذارد. پاک کردن لکه مداد شمعی نقاشی هایی که توسط کودکان و با مداد شمعی روی دیوار کشیده می شود هم قابل تمیز شدن هستند. پاک کردن لکه مداد رنگی لکه های مداد رنگی روی دیوار را به وسیله یک مسواک کهنه و کمی خمیر دندان پاک کنید. ۲ – پنبه را روی لکه فشار دهید در صورتی که جوهر به پنبه منتقل نمی شود، از الکل بیشتری استفاده کنید. در خانه هایی که بچه های کوچک حضور دارند، معمولا می توان آثار خودکار و مداد را روی دیوارها دید. ۴ – به این کار تا پاک شدن لکه ادامه دهید در مرحله بعد از یک دستمال سفید تمیز استفاده کنید.

 

چگونه لکه خودکار را از روی دیوار پاک کنیم ؟

ما در این مطلب قصد داریم راهکارهایی برای از بین بردن لکه خودکار روی دیوار را با روش های کاربردی برایتان به اشتراک بگذاریم برای همه ما پیش آمده است که در خانه بچه کوچکمان دست به خودکار و مداد می شود و شروع می کند به در و دیوار خط خطی کردن این کار کاملا طبیعی و کنجکاوانه است و نباید واکنش تندی را از خود بروز دهید ما در این مطلب از پرشین وی به شما کمک خواهیم کرد که به راحتی بتوانید از بین بردن لکه خودکار روی دیوار را امکان پذیر کنید. مطالب مرتبط:  چگونه بدون داشتن چوب آتش روشن کنیم ؟ بهترین روش پخت و نگهداری شاه بلوط چیست ؟ نشانه های وجود موریانه در خانه چگونه برنج تقلبی را از برنج اصلی تشخیص دهیم ؟ روش درست پاک کردن پای مرغ برای کودک در حال رشد روزی چند تخم مرغ لازم است ؟ کاربردهای لاک ناخن در خانه داری کاربردهای نمک در خانه داری.

از بین بردن لکه خودکار روی دیوار سوال : چگونه میتوان لکه های خودکار وماژیک رااز دیوار پاک کرد دیوار گچی ورنگ شده پاسخ : دوست عزیز در روی دیوار رنگ شده کافی است که لکه ها را دو یا سه بار با ابر و مواد شوینده بشوئید. خمیر دندان و یا مداد پاک کن حال برای لکه های خودکار روی کاغذ دیواری‌های غیر قابل شستشو بهتر است از روش‌هایی استفاده کنید که در آن ترکیبات آبی به کار نرود. پاک کردن لکه ماژیک و مدادرنگی برخی مداد رنگی و ماژیک‌ها از ماده ای مومی تشکیل شده اند که می توانند با چربی ساطع کرده از خود لک روی دیوار باقی بگذارند. یک روش غیر متعارف اما کاربردی دیگر در این زمینه این است که اندکی سس مایونز روی لکه مداد رنگی بریزید و اجازه دهید چند دقیقه بماند.

برای پاک کردن لکه خودکار و ماژیک از کاغذ دیواری، استفاده از اندکی خمیر دندان و سابیدن آن با مسواک روی لکه می تواند مفید باشد. اگر روش پاک کن را امتحان کردید و جواب نداد با تمیز کننده سطوح که روی دستمالی نرم ریخته شده است، آن را پاک کنید. در روی دیوار گچی باید مقداری جوش شیرین را درون آب حل کرده و با پنبه روی لکه ها بکشید. همچنین برخی لکه های مداد رنگی، خودکار و ماژیک می توانند مداد پاک کن نیز پاک شوند. می‌توانید با یک پد تمیز کننده مانند پد لاک ناخن آنها را از روی دیوار پاک کنید. می توانید از جوش شیرین و قرار دادن آن روی لکه نیز استفاده کنید.

نقاشی ساختمان خوی

با آن که روش‌های مختلفی برای پاک کردن لکه جوهر از روی دیوار وجود دارد از جمله اسپری مخصوص، اما نیاز چندانی به آن نیست به‌راحتی می توانید با کمی الکل سفید، لکه خودکار را از روی دیوار پاک کنید چیزهایی که نیاز دارید، الکل سفید است و پارچه سفید تمیز و مقداری پنبه برای این منظور 1- پنبه را به کمی الکل سفید آغشته کنید. در صورتی که جوهر به پنبه منتقل نمی‌شود، از الکل بیش‌تری استفاده کنید 3- پنبه را روی قسمت‌های لک شده نمالید. از پنبه‌های استفاده شده که باعث پخش شدن جوهر می‌شود، خودداری کنید 4- به این کار تا پاک شدن لکه ادامه دهید. در مرحله بعد از یک دستمال سفید تمیز استفاده کنید 5- پارچه سفید را به الکل آغشته کنید و روی لکه بمالید.

البته نه آن‌قدر خیس که از آن بچکد و لکه از خود روی دیوار باقی بگذارد 2- پنبه را روی لکه فشار دهید. هر بار از قسمت های‌ تمیز پارچه استفاده کنید و تا محو کامل به این کار ادامه دهید.

پاک کردن لکه خودکار از روی کاغذ دیواری

در واقع با استفاده از یک اسفنج آغشته به آب گرم و صابون می توان آنها را شستشو داد برای این کار در ابتدا باید توسط یک دستمال خشک گرد و غبار موجود را پاک کنید سپس عمل پاک کردن را روی قسمت های کوچکی از رول کاغذ انجام دهید این کار را تا جایی ادامه دهید که آب به پشت کاغذ نفوذ نکند، در نهایت پس از تمام شدن شست و شو و از بین رفتن لکه با استفاده از یک دستمال خشک کاغذ دیواری ها را خشک کنید. اصولا لکه ها به طور کامل روی این نوع از کاغذ های دیواری از بین نمیرود اما توصیه ی ما به شما این است که تا حد امکان با استفاده از یک ابزار لطیف یا گوش پاک کن ذرات موجود بر روی کاغذ را از روی آن برداشته و سپس دستمال خشک و تمیز بر روی دیوار بکشید.

لکه خودکار روی کاغذ دیواری از بین بردن لکه های کاغذ دیواری مسئله ای است که عموما بانوان خانه دار را با چالش های زیادی درگیر ساخته و زمان زیادی برای نظافت آن مخصوصا برای اتاق کودکان از آنان می گیرد. نکات کلی نظافت دیوار پوش ها سعی کنید هر لکه ای که ایجاد می شود را همان لحظه پاک کنید چرا که ماندن لکه بعضا باعث پایدار شدن آن شده و پاک کردنش به مراتب سخت تر می شود. هر چند که انتخاب جنس یکی از عوامل مهم در دیده شدن لکه ها است اما یک سری نکات خانه داری هستند که در صورت رعایت شدن بسیاری از لکه ها را به سهولت می توان پاک کرد. چالش لکه خودکار روی کاغذ دیواری زمانی که فصل خانه تکانی فرا می رسد یکی از قسمت هایی که همیشه برای خانم های خانه کلافه کننده است شستشوی دیوار ها می باشد.

چنانچه به شیوه های فوق قادر به از بین بردن لکه نبودید دست از شستشوی به این شیوه بر دارید چرا که ادامه دادن این کار باعث از بین رفتن دیوار پوش شما می شود. البته در گام نخست انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک مناسب می تواند آن ها را در کمتر با این موضوع درگیر کند و زمان کمتری از آن ها تلف سازد. )که به عنوان کاغذ های اکریلیک یا دارای لایه ونیل نیز شناخته می شوند اغلب دغدغه های خانم های خانه را برای از بین بردن لک کاهش می دهند. ؟ سوالی که تلاش داریم در این نوشتار به آن پاسخ داده و راه کارهای عمومی برای نظافت دیوار پوش های کاغذی را بیان کنیم. نحوه ی لکه گیری کاغذ دیواری های قابل شستشو دیوار پوش های قابل شستشو (کاغذ دیواری قابل شستشو را بیشتر بشناسید.

پاک کردن لک از کاغذ دیواری غیر قابل شستشو نکاتی که در بالا ذکر شد اغلب برای دیوار پوش های قابل شستشو موثر است.

رفع و پاک کردن لکه مداد خودکار و نم از روی دیوار ساختمان

امیدواریم بتوانیم در زمینه مشاوره اینترنتی ، تلفنی و حضوری و همچنین اجرای خدمات فنی ساختمان مثمر ثمر واقع شده و رضایت شما مشتری گرامی را برآورده نماییم. این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط تهران ، حومه تهران ، کرج و حومه کرج، قم و ساوه در حال فعالیت در زمینه تاسیسات ساختمان می باشد. شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارساگستر فردا امیدوار است بتواند خدمات ماندگار و ارزنده ای به هموطنان عزیز ارائه نماید.

از بین بردن لکه جوهر از روی دیوار با ۳ روش ساده

مراقب باشید استفاده نا به جا از مواد پاک کننده و شوینده ها روی دیوار می تواند رنگ روی دیوار را کاملا از بین برده و باعث پخش شدن لکه جوهر روی دیوار هم بشود. برای پاک کردن لکه قدیمی جوهر از روی دیوار می توانید مقداری خمیر دندان را به طور مستقیم روی لکه جوهر بمالید و پس از نیم ساعت با دستمال لکه را پاک کنید. فرقی ندارد که لکه جوهر به جا مانده روی دیوار مربوط به ماژیک، خودکار یا روان نویس باشد همه لکه های جوهر را می توان با کمی الکل سفید به راحتی پاک کرد. شستن دست و لباس کار آسانی است، اما اگر قسمتی از دیوار با جوهر، رنگی شد چه باید کرد؟ هزینه و دردسر رنگ آمیزی دیوارها بسیار بالا است.

هنگامی که لکه به طور کامل پاک شد، به راحتی با کمک یک دستمال آغشته به آب، با قیمانده خمیردندان را از روی دیوار تمیز کنید. در مطالب قبلی روش از بین بردن لکه خون معرفی شد در این مطلب نحوه از بین بردن لکه جوهر از روی دیوار را بررسی می کنیم. بدین منظور لازم است یک تکه پنبه را با آب لیمو ترش خیس کنید و اندکی آن را فشار دهید تا آب لیموی اضافی از آن خارج شود. یعنی باید بدانید با جوهر خودکار سر و کار دارید یا لکه به جا مانده روی دیوار، مربوط به جوهر ماژیک یا خودنویس است. توجه داشته باشید که نباید پنبه را آنقدر خیس کنید که آب لیمو از آن بچکد و قسمت های دیگر دیوار را کثیف و جوهری کند.

برای صرفه جویی در هزینه رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان بهتر است لکه های تازه جوهر را سریع از روی دیوار پاک کنید. به محض مشاهده لکه جوهر بر روی دیوار، مقداری خمیردندان بر روی یک حوله بریزید و حوله را روی لکه جوهر بمالید. یکی از تمیز کننده های ارزان و در دسترس برای از بین بردن لکه جوهر از روی دیوار ، خمیردندان است. برای از بین بردن لکه جوهر از روی ، یک تکه پنبه را به الکل سفید آغشته کنید و روی لکه قرار دهید. جوهر از رقیق ترین رنگ هاست و در یک چشم بهم زدن دستان، لباس ها، روتختی و …را آلوده می کند. آیا راه های دیگری برای از بین بردن لکه جوهر از روی دیوار می شناسید؟ با ما در میان بگذارید.

 

منبع