بیوگرافی محبوبه بیات + تصاویر محبوبه بیات

محبوبه بیات دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک می باشد، محبوبه بیات عضو تئاتر اداره فرهنگ و هنر مشهد از سال 1350 و بعد اداره تئاتر تهران بوده است. محبوبه بیات در سال ۱۳۵۳ با بازی در فیلم "گوزن‌ها" به کارگردانی مسعود کیمیایی وارد سینمای ایران شد و بعد از انقلاب نیز به عنوان بازیگری مطرح به فعالیت‌های خود ادامه داد. در کارنامه هنری محبوبه بیات همکاری با کارگردانان شناخته‌شده‌ای چون علی حاتمی، بهرام بیضایی، تهمینه میلانی و سیروس الوند دیده می شود. محبوبه بیات در سال 93 وقتی 65 سال داشت ، تصمیم به مهاجرت گرفت و به کشور فرانسه پناهنده شد و در آنجا زندگی می کند.

محبوبه بیات را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 66% آثار وی سینمایی و 34% آثارش تلویزیونی است. محبوبه بیات در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. محبوبه بیات با نام اصلی کلثوم بیات مختاری متولد 2 اسفند 1328 در شهر مشهد است.

‏محبوبه بیات‏ Mahbube Bayat

در واقع محبوبه بیات از مجموع 56 اثری که در کارنامه دارد، در 37 اثر در سینما با نام‌های فیلم رسوایی، فیلم معبد جان، فیلم ماه وش، فیلم ملودی، فیلم آتش بس، فیلم از دوردست، فیلم چند می گیری گریه کنی، فیلم سرود تولد، فیلم معصوم، فیلم بازیچه، فیلم سوءظن، فیلم از بلور خون، فیلم بندر مه‌آلود، فیلم مسافران، فیلم جستجو در جزیره، فیلم دو سرنوشت، فیلم مادر، فیلم جمیل، فیلم بهار در پائیز، فیلم غریبه، فیلم ماهی، فیلم سراب، فیلم جدال، فیلم بگذار زندگی کنم، فیلم زنگ اول، فیلم آوار، فیلم آتش در زمستان، فیلم مردی که موش شد، فیلم زائر خلف، فیلم بازجویی یک جنایت، فیلم دست شیطان، فیلم آفتاب‌نشین‌ها، فیلم سیم خاردار، فیلم فریاد مجاهد، فیلم ماهی‌ها در خاک می‌میرند، فیلم در امتداد شب و فیلم گوزن‌ها به ایفای نقش پرداخته و در 19 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال گلبهار، سریال آخرین گره خورشید، سریال بی پایان، سریال راه بی‌پایان، سریال خانه‌دل، سریال تفنگ سرپر، سریال این زمینی‌ها، سریال چشم به راه، سریال ماجراهای خانه شماره ۱۳، سریال دشمن مردم، سریال مزد ترس، سریال آذرستان، سریال مهر و ماه، سریال عقیق، سریال همه فرزندان من، سریال عشق پیری، سریال خسرو میرزای دوم، سریال طلاق و سریال لحظه بازی کرده است.

مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی محبوبه بیات، آثار محبوبه بیات، جوایز محبوبه بیات، همکاران محبوبه بیات، گالری عکس محبوبه بیات، قد محبوبه بیات، وزن محبوبه بیات، رنگ چشم محبوبه بیات، وضعیت تأهل و همسر محبوبه بیات، فرزندان محبوبه بیات، حواشی محبوبه بیات و کودکی محبوبه بیات می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید. در این سال‌ها محبوبه بیات با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران مهری ودادیان با 7 مرتبه، محمدعلی کشاورز با 5 مرتبه، پرویز پورحسینی با 5 مرتبه، اکبر عبدی با 5 مرتبه و حمید دلشکیب با 5 مرتبه بیشترین همکاری را با محبوبه بیات داشته‌اند.

 

کشف حجاب محبوبه بیات خانم بازیگر سرشناس

محبوبه‌ بیات با نام اصلی کلثوم بیات مختاری متولد ۲ اسفند ۱۳۲۸ در شهر مشهد و دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک می باشد، وی عضو تئاتر اداره فرهنگ و هنر مشهد از سال ۱۳۵۰ و بعد اداره تئاتر تهران بوده است. این بازیگر پیشکسوت در سال ۱۳۵۳ با بازی در فیلم «گوزن‌ها» به کارگردانی مسعود کیمیایی وارد سینمای ایران شد و بعد از انقلاب نیز به عنوان بازیگری مطرح به فعالیت‌های خود ادامه داد. بیات بعد از خروج از کشور به انتقاد از حکومت ایران و دفاع از پهلوی پرداخته و از بازی در فیلم های مسعود ده نمکی اظهار ندامت کرده است. در ویدیو تازه منتشر شده، محبوبه بیات بدون حجاب ظاهر شده و از حکومت ایران انتقاد می کند.

بیات در مهرماه سال ۹۳ و در سن ۶۵ سالگی به فرانسه مهاجرت کرد.

عکس های محبوبه بیات در خارج از کشور پس از مهاجرت

اگر چه محبوبه بیات در سال ۹۳ به فرانسه مهاجرت کرده و در آنجا پناهنده شده بود، با انتشار یک ویدیو انتقادی در روز‌های اخیر بار دیگر خبرساز شده است هر چند قبل از این نیز با حضور ویدیویی در یک شبکه ماهواره‌ای خارج از کشور از خروج خود از ایران خبر داده بود. محبوبه بیات با نام اصلی کلثوم بیات مختاری متولد ۲ اسفند ۱۳۲۸ در شهر مشهد و دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنر‌های دراماتیک می‌باشد، وی عضو تئاتر اداره فرهنگ و هنر مشهد از سال ۱۳۵۰ و بعد اداره تئاتر تهران بوده است. بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون پس از مهاجرت به فرانسه و سکونت در پاریس کشف حجاب کرده و با انتشار ویدیویی نسبت به اوضاع کنونی مردم در ایران انتقاد کرد و خود را همدرد مردم دانست.

این بازیگر پیشکسوت در سال ۱۳۵۳ با بازی در فیلم «گوزن‌ها» به کارگردانی مسعود کیمیایی وارد سینمای ایران شد و بعد از انقلاب نیز به عنوان بازیگری مطرح به فعالیت‌های خود ادامه داد. بیات بعد از خروج از کشور به انتقاد از حکومت ایران و دفاع از پهلوی پرداخته و از بازی در فیلم‌های مسعود ده نمکی اظهار ندامت کرده است. در ویدیو تازه منتشر شده، محبوبه بیات بدون حجاب ظاهر شده و از حکومت ایران انتقاد می‌کند. محبوبه بیات، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران پس از مهاجرت کشف حجاب کرد. محبوبه بیات متولد ۲ اسفند ۱۳۲۸، مشهد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. بیات در مهرماه سال ۹۳ و در سن ۶۵ سالگی به فرانسه مهاجرت کرد.

 

منبع